Om oss

          
 
Dylan
Född och uppvuxen i Norrköping närmar jag mig snart 24 fyllda år. Har länge haft ett intresse för att skriva och tidigare drivit ett antal  bloggar om mina mer eller mindre ointressanta vardagshändelser. I och med denna blogg som jag skapat tillsammans med min kära fästmö Josefine hoppas jag kunna dela med mig av mitt ständigt växande matlagningsintresse samt dela med mig av en del tankar och tycken kring de filmer och TV-serier jag tycker om att se. 
 
Bloggar också här.
 
Josefine
Född och uppvuxen i Stockholm och har varit Norrköpingsbo sedan juni 2013. Fyller 22 år i april. Samlar på ugglor och fickdrömmar och jag älskar hundar. Jag tycker om att dansa tokigt, fotografera och skriva. Är svag för myskvällar, choklad och kli på ryggen.Börjar min utbildning till farmaceut hösten 2015 och min högsta dröm är att köpa hus och bilda familj med Dylan.
 
Bloggar också här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till vår blogg! Här skriver vi om mat, resor och vår vardag. Vi heter Dylan och Josefine, är Norrköpingsbor och tillsammans bor vi i en lägenhet med två rum och kök. Läs mer här

RSS 2.0